زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

 

سلام خدا جونم

ازت تشکر میکنم امروز دستم اذیتم نکرد و خیلی خوب بود.

ناشتا یه لیوان آب

صبحانه ساعت8.30: 1دونه نون سوخاری ویتانا با 1 جرعه چای

میان وعده ساعت 10: یه فنجون چای زنجبیل + 4تا بیسکویت اندازه 2*2

میان وعده ساعت 12.30: یه لیوان چای با 2تا خرما

ناهار ساعت13: چلو خورش قیمه بادمجان با ماست

حجم نوشته شده با توجه به گرسنگی ام: کل ته دیگ + 2.3پلو+ 1.2خورش + کل بادمجونا

حجم نوشته شده با توجه به آگاهانه خوردن: 2.3ته دیگ+ 6ق.غ مخلوط پلو و خورش + 1بادمجون + 2ق.م ماست

میان وعده ساعت 14.30: یه فنجون چای زنجبیل + 1خرما

میان وعده ساعت 15.30: یه فنجون دم شده ی گل گاوزبان با نبات

میان وعده ساعت 17: یه لیوان شیر توت فرنگی

 

نمیدونم چرا از ساعت 17.30 اینقدر زود زود گرسنه م میشد هیچ دلیل حسی هم نداشت واقعا دلم ضعف میرفت فکر کنم به خاطر همین ویروسه باشه چون از صبح نصف جعبه 400برگ دستمال تموم کردم و هی در حال فین فین بودم بینیم نیم سانت بلند شد و  حدود 50 تا عطسه کردم بالاخره باید انرژی برای این همه فعالیت رو داشته باشم دیگه!

 

میان وعده ساعت 18: تیلیطِ یه نیم فنجون آب مرغ + کف دست نون سنگک + یه تیکه گل کلم (خدایا چقدر بهم چسبید)

میان وعده ساعت 18.40: یه لیوان شیرموز

شام تولد مبارک داشتیم خیلی ساده و زیبا

شام ساعت 20.30: من اندازه یه ماست خوری(همین کاسه بالایه) پلو + چند تیکه کباب + چندتا زیتون پرورده میل کردم

وعده ساعت 22.30: نیم کاسه  ماست خوری میوه های مختلف(مثلا جای کیک تولد بود)+یه فنجون گل گاوزبان

 به جای کیک / میوه خوردیم چون کسی حس بیرون رفتنو کیک خریدن نداشت؟!!!!(راستش از روز اصلی تولد گذشته بود) خیلی باحال شد انواع میوه رو خرد کردیم و شمع بین شون روشن کردیم

خدا کنه دیگه خوراکی نخوام -- البته الانم صعف و عطش شدید دارم بینم میشه تحمل کرد یا نه؟

دیگه میرم هیپنوتراپی بگوشم و بعدش لالا_

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی زیباتر و سلامت تر.

پ.ن:

مایعات : آب 6لیوان+2لیوان چای+2 فنجون گل گاوزبان+2لیوان شیرمخلوط...

ورزش: 10 دقیقه پیاده روی تند

شکلات: نخوردم



نظرات شما عزیزان:

سوها
ساعت1:09---3 خرداد 1391
این اضافه وزن هم منو کشته ..قبلا وبرای مدتی ایمیل های مودبانه و پراز مطلب آقای خرمند برام میومد ولی من فقط میخوندم بدون هیچ احساس وانگیزه ای ...فکر میکنم الان با روش نگارشت تازه میفههم جریان چی بوده ...وسوسه شذم دوباره....
پاسخ:سوها جان منم بعد از یکم ماه و نیم از گرفتن ایمیل ها میگذشت که سفارش دادم تازه من همه رو هم نخوندم ولی الان احساس میکنم که تازه دلم میخواد بخونمشون با یه دید آگاه و من خیلی راضیم واقعا حجم معدم نصف شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار